keskiviikko 18. lokakuuta 2023

S Mistä puolueista saattaisi valua kannatusta uuteen Volt-puolueeseen

5. Mistä puolueesta saattaisi valua kannatusta Voltiin?

Laiho uskoo vasemmistopuolueiden, kokoomuksen, keskustan ja RKP:n olevan puolueita, joiden äänestäjistä voisi löytyä kiinnostusta.

[Näin oli lausuttu Ylen sivuilla 2.8.2023 julkaistussa Linda Pelkosen kirjoittamassa uutisartikkelissa Suomeen pyrkii uusi puolue, joka haluaa EU:sta liittovaltion – tällainen on ”Volt”.]

[Tässä siteerattu Laiho on Suomen Voltin hallituksen puheenjohtaja Jani Laiho.]

[Olen keksinyt puolueelle iskulauseen, jota Volt saa minun puolestani vapaasti käyttää: "Volt – Deus vult." Se on latinaa ja tarkoittaa: "Volt – Jumala tahtoo."]

[I PS. Minua itseäni itse asiassa miellyttää kovasti se, että Volt tulee mitä ilmeisimmin viemään ääniä nk. vastuullisilta puolueilta (puolue todennäköisesti tulee itse olemaan mitä vastuullisin).]

[II PS. Puolueen sivut löytyvät täältä. Kannattaa mennä täyttämään kannatusilmoitus, jotta puolue voi tulevaisuudessa asettaa ehdokkaita vaaleihin. Minä olen tehnyt sen jo.]

2 kommenttia:

  1. Taitaapa tuosta tulla sittenkin Wolt-puolue:

    https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/manukorkman/valkoihoinen-wolt-kuski/

    Ainakin ulkoasun ja menestyksen osalta.

    VastaaPoista