torstai 22. marraskuuta 2018

S "Minä olen poistanut kaikki Persut kavereistani"

Minä olen poistanut kaikki Persut kavereistani enkä halua olla missään tekemisissä heidän kanssaan, sillä se heidän agendansa on ihmisarvoa alentava ja vastoin ihmisoikeussopimuksia ym
Et ole minua kuitenkaan poistanut? Jos edes yrittäisit olla järkevä, niin varmaankin perustelisit, millä tavoin perussuomalaisuus on ”ihmisarvoa alentava ja vastoin ihmisoikeussopimuksia”?

Pikku vinkkinä: oikeus muuttaa toiseen maahan ei ole ihmisoikeus. Se on etuoikeus.

Afrikkalaisella ja lähi-itäläisellä on sama ihmisarvo kuin sinulla ja minulla. Heillä ei kuitenkaan lähtökohtaisesti ole oikeutta oleskella Suomessa eikä varsinkaan nauttia suomalaista sosiaaliturvaa. Tämä ei ole mikään ihmisarvo- eikä ihmisoikeuskysymys.


[Näin oli 4.11.2018 eräs persu lausunut Facebookissa vastauksena eräälle mahdollisesti hieman älyvapaalle henkilölle.]

2 kommenttia:

  1. Niin no, kyllähän jokaisella romanialaisella kerjäläisellä on sama ihmisoikeus kuin kaikilla suomalaisilla. Mutta tämä ei takaa oikeutta tulla asumaan kenenkään luokse, ilmaisella ylöspidolla.

    Jos joku on eri mieltä, osoittakoon meille kuinka monta kerjäläistä hän ylläpitää kotonaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu. Ja sama kysymys Vapaa kuparikatto ry:lle.

      Poista