tiistai 3. maaliskuuta 2020

S Lesbo vastustaa Setan näkemyksiä

Minä olen homo, ja vastustan Setan näkemyksiä.

 Huomatkaa myös sellainen tärkeä seikka, että nyt ihmisoikeusporukka huseeraa kulisseissa ”antigenderien” eli ”sukupuolten tasa-arvoa vastustavien liikkeiden” pysäyttämiseksi. Täältä voit lukea Valtioneuvoston julkaiseman selvityksen, jossa asia mainitaan. Minun korvaani tuo on melkoista pimeää legendaa, mutta tekijät ovat ilmiselvästi tosissaan. Suomen Aito avioliitto ry mainitaan nimeltä. Minulle tulee tästä sellainen kutina perseeseen, että tulevaisuudessa itse kullakin, minä mukaanlukien, on vaara tulla niputetuksi ”antigenderiksi” ja ties mitä uusia hiljentämislakeja ja rikosnimikkeitä siihen mennessä on ehditty säätää, ja jos et varo suutasi, niin joudut vielä karkotetuksi Siperiaan. Bloggari Anne M on blogissaan referoinut julkaisun sisältöä suomeksi (huomaa, että Anne M on trans- yms. asioista minun kanssani eri mieltä). Elämme joka tapauksessa vähän jänskättäviä aikoja, ihan helvetin outoja ja pähkähulluja aikoja oikeastaan. Mitäs sanotte, vanhapierut siellä ruudun takana, joko alkaa tulla flashbackeja Neukkulasta?

Se, joka hallitsee kieltä, hallitsee yhteiskuntaa jne. Transideologia tulee ja syö sinunkin lapsesi. 

[Näin oli lausuttu Musta orkidea -blogissa 23.9.2019 julkaistussa merkinnässä Transideologia on todellinen asia, ja se leviää yhteiskunnassamme koko ajan.] 

[Musta orkidea -blogin pitäjä oli sukupuolivermeiltään ollut alun perin nainen, kunnes oli ruvennut kokemaan sukupuolidysforiaa. Ja sitten oli aloittanut sukupuolenkorjausleikkauksissa, kunnes lopulta oli todennut itselleen, että hän on naisiin päin vetoa tunteva nainen eli lesbo eikä transseksuaali.]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti