keskiviikko 23. elokuuta 2017

S Maailma on rikki, sillä (sisältö syvällinen)

Tiedättekö mikä on varmin osoitus siitä että maailma on rikki?

Vaikuttaa että viime päivinä minä olen saanut edustaa maltillisuutta ja diplomatiaa. Sitä että minä olen ollut se joka on käskenyt ihmisiä rauhoittumaan ja miettimään useammalta kulmalta. Jne. On tainnut olla parin viime päivän teema. (Onneksi ei kaikki ole onneksi intoillut. Mutta kaikenlaista jännää on tullut nähdyksi taas.)

Minä, jolla on ... mitenkä sen sanoisi ... mielenkiintoinen temperamentti. Ja suhtautuminen asioiden ratkaisemiseen. Olen käsittänyt että yhteiskuntamme toimii koska suuri enemmistö tajuaa jarrutella kun minuntapaisilta lähtee mopo keulimaan jossain PTSD -oireiluissa.

Jos ihmiset ovat minua paranoidimpia tai raivopanikoivempia kovinkin laajasti, niin meillä ei ole kuulkaa pian mitään yhteiskuntaa ja kulttuuria joka ansaitsisi sitä suojelua. Jos pahaa - vaikkapa natseja tai suvakkeja - vastaan käydään kuten käydään niin hypätään saman tien sinne luonnontilaan. Käsittääkseni ainoastaan minuntapaiset ihmiset selviävät siellä. Ja tämä ei liene sitä mitä kukaan haluaa. Minuntapaisuuden yleistymistä ja säilymistä.

[Tuomo "Squirrel" Hämäläinen Facebookissa 22.8.2017]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti