torstai 17. joulukuuta 2020

S "Kirjaani vastaan hyökätään siksi, koska siinä ei ole virheitä"

Kuten blogissani olen ennustanut vuonna 2018, Antti ei pysty, kykene, eikä uskalla julkisesti kommentoida kirjastaan löydettyjä virheitä. Pelkästään niiden tiedostaminen sotisi vastaan Antin aikaisempia puheita kirjan sisällöstä. Siksi näin kaksi vuotta kirjan julkaisun jälkeen hän ei ole vieläkään kommentoinut sitä virhelistan sisältöä. Vain hyökännyt virheitä löytäneiden Juhani Knuutin, Vladimir Heiskasen ja Olli Haatajan kimppuun.

Kuinka varma Antti on siitä, että hän oikeassa ja muut ovat väärässä?

"Kuka muu suomalainen on saanut koko Suomen eliitin ja median sekaisin. Mutta se on varmaa, että olen oikeassa. Jos olisin väärässä, media olisi ollut täysin hiljaa."

Luit oikein. Koska Lääkkeetön elämä kirjan virheitä tuotiin julkisuuteen, ei kirjassa voi olla virheitä. Näin Antti ajattelee.

[Näin oli lausuttu Juha Leinivaaran Paholaisen asiaa ajamattoman Paholaisen asianajaja -blogin 23.10.2020 julkaistussa merkinnässä Antti Heikkilän uusin purkaus ja harhakuvitelmat skeptikoista.]

2 kommenttia:

  1. Monet eivät kykene myöntämään virheitään.
    Minä myöntäisin, jos sellaisia tekisin.
    Onneksi ei ole tähän mennessä tarvinnut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin. Minä voisin mainita myös Hitlerin tässä yhteydessä, mutta en viitsi. Paraikaa olen lukemassa kirjaa Hitlerin yksityissihteeri kertoo.

      Poista