Jakamalla taloudelliset toimintaresurssit, virat ja varat yksinomaan feministisen, transgenderistisen ja queer-teoreettisen
hölynpölyn edustajille on yliopistoista tehty bunkkereita, joista
näiden ideologioiden kannattajat julistavat omaa vääristynyttä ja
järjestöpolitiikan määräämää totuuttaan sekä lavastavat ihmisten
valtaenemmistön hyväksymän ja tähän asti vallinneen totuuden
”vaihtoehtoiseksi ajatteluksi”, jolla ei muka ole oikeutusta.
Sitten he lukittautuvat akateemisten turvamuuriensa taakse ja kutsuvat oman totuutensa varjelua paljastavan defensiivisesti ”turvallisen tilan politiikaksi”, ikään kuin heidän totuutensa olisi suuressa vaarassa murentua pienimmästäkin vastaväitteestä.
Omassa kuplassaan elämistään vastaan esitetyt epäilykset he pyrkivät leimaamaan ”väkivaltaisen
miehen vihamielisyydeksi”, jota kohtaan naiskosmonautti Raisa Gulakovan
näköiset lesbottaret kailottavat sitten omaa koleaa sanomaansa samalla,
kun heidän argumentaationsa sinkoutuu jonnekin kokonaan omalle
kiertoradalleen: arkitodellisuudesta vieraantuneeseen ulkoavaruuteen.
Vaikuttaa vahvasti siltä, että transgenderistien ja queer-teoreetikoiden retoriikka ilmentää naisten tapaa
ymmärtää sukupuoli ja seksuaalisuus, eikä se vastaa sen enempää hetero-
kuin homomiestenkään näkemyksiä. Siten aiheita koskevat mielipide-erot
heijastelevat perimmältään feminismin kohottamista tieteen
asemaan. Asiaa koskeva kiistely todistaa näin ollen kaksiarvoisen
sukupuolieron vaikuttavuudesta, ja käsittelen asiaa tarkemmin teokseni Enkelirakkaus feminismikriittisissä osissa.
[filosofi Jukka Hankamäki blogissaan 24.4.2017 julkaisemassaan merkinnässä Pravdan jälkeisestä ajasta]
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti