tiistai 20. syyskuuta 2016

Mitä vihaa, mitä ei {S}

Hyvät kuulijat, meitä maahanmuuttopolitiikan kriitikoita moititaan usein ihan sävyisistäkin mielipiteistämme, mutta minä aion nyt pitää ihan oikean VIHAPUHEEN. Sen takia myös suvaitsevaiston on nyt syytä pitää ilkeät korvansa höröllään siellä jossakin. Kuitenkin kohdistan tämän puheeni sinuun, joka onnenonkijana olet tullut tähän maahan muka turvaa hakemaan.

Minä en vihaa sinua yksilönä, mutta minä vihaan niitä ongelmia, jotka sinä olet tuonut mukanasi tähän maahan, joka ei ole sinun. Minä vihaan niitä poliittisia johtajia, joiden takia sinä olet jättänyt oman maasi ja oman kansasi. Minä vihaan sitä, että minunkin maani on menossa pilalle sen takia että sinä olet hylännyt omasi.

Minä en vihaa sinun maatasi, mutta minä vihaan sitä, että MINUN KANSANI joutuu maksamaan siitä, mitä SINUN KANSASI on tehnyt omalle maalleen. Minä vihaan sitä, että sinun kansasi johtajat ovat saattaneet sinun maasi niin surkeaan jamaan, että miehet lähtevät etsimään itselleen parempaa elämää sen sijaan, että yrittäisivät ITSE rakentaa omasta maastaan itselleen paremman. Minä en tarvitse sinua rakentamaan minun maastani parempaa, koska minä olen nähnyt millaiseksi sinun maasi on rakennettu. Minä en todellakaan halua minun maatani rakennettavan sinun tavallasi. Ja sitä paitsi olen nähnyt senkin, että minun maani oli parempi ennen kuin sinä tulit. Minä EN vihaa sinua yksilönä, mutta minä vihaan sitä, mitä sinun läsnäolosi tekee minun maalleni.

[Mm. tällaista oli entinen kansanedustajani James Hirvisaari lausunut 10.9.2016 bloginsa merkinnässä Vihapuheeni Vuosaaressa.]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti