Newyorkilainen pr-toimisto 5W Public Relations
on teettänyt kuluttajatutkimuksen oluenjuojilla, ja tulokset ovat
hätkähdyttäviä. Peräti 38 prosenttia vastanneista sanoo, ettei joisi nyt
Corona-merkkistä olutta missään tilanteessa.
Vastaajista
16 prosentille oli epäselvää, onko meksikolaisella Corona-oluella
jotain tekemistä Kiinasta liikkeelle lähteneen koronaviruksen kanssa.
”Vaikka
brändi on väittänyt, että kuluttajat kyllä ymmärtävät, ettei viruksen
ja olutyhtiön välillä ole mitään tekemistä, tämä on katastrofi
Corona-brändille. Mikä brändi haluaisi tulla assosioiduksi ihmisiä
ympäri maailmaa tappavaan virukseen”, 5WPR:n toimitusjohtaja ja
perustaja Ronn Torossian kommentoi tiedotteessa.
[Näin oli lausuttu Kauppalehdessä 28.2.2020 julkaistussa Jaakko Isoniemen kirjoittamassa uutisartikkelissa Koronavirus sai amerikkalaiset karttamaan Corona-olutta, ja kaikki eivät ymmärrä eroa virukseen.]
[Itse nautin vain joku viikko sitten pullollisen Corona-olutta. Ihan hyvää oli. Mutta hämmästyttävää on ihmisten typeryys. Vaikka ei ehkä pitäisi olla.]
Ehkä Corona-olutta kuitenkin pitäisi karttaa:
VastaaPoistasehän koostuu suurimmaksi osaksi divetymonoksidista!
Löyhästi asiaan liittyen:
mitähän pienelle Gretalle mahtaa tapahtua sinä kauheana päivänä, jolloin hän tajuaa tuottavansa itse uloshengityksessään koko ajan lisää hiilidioksidia ilmakehään?
Tiedä häntä. Ehkä osaa suhteuttaa asian. Toinen vaihtoehto voisi olla sellainen, että ottaa raskaasti senkin, että vetyä polttamalla saadaan divetymonoksidia.
Poista...Tänään oli väärä päivä lopettaa liimanhaistelu. Olin ollut aikeissa julkaista tämän vasta huomenissa.
Poista