torstai 20. syyskuuta 2018

S Sivustojen kävijäseuranta on mennyt hieman liian pitkälle

Kävijäseurantaa ja analytiikkaa tarvitaan toki rahoittamaan "ilmaisia" palveluita, mutta nykyinen trendi on mennyt liian pitkälle. Kun käy yhdessä verkkokaupassa katsomassa jotain tuotetta, sen mainokset kummittelevat puoli vuotta kaikilla sivuilla, vaikka tavara olisi jo ostettu. 

[tietokonenörtti Petteri Järvinen blogissaan 29.5.2018 julkaisemassaan merkinnässä Haluan vanhan webin takaisin!] 

[PS. Ainoa hieman raskauttava asia omilla sivuillani Tom Kärnän SUO:lla on eräs kolmannen osapuolen kävijätilastointipalvelu, jonka avulla en kuitenkaan kykene yksilöimään sivustollani kävijöitä. Enkä seuraamaan heitä sivustolta toiselle.]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti