maanantai 4. lokakuuta 2021

S Julkisuus on kirous

Ja tästä päästään siihen varsinaiseen erikoiseen asiaan ; Oletteko koskaan miettineet tai katsoneet minkälaiset mielenterveyspotilaat pääsevät esimerkiksi televisioon? Minä olen. Ja rehellisesti sanoen: En siksi että haluaisin itse julkisuuteen. Sanotaan näin, että olen muutamassa otteessa päässyt maistamaan pieniluonteisia kuuluisuudentapaisia asioita ja olen tietoinen siitä että se ei ole miellyttävää. Jos YouTubessa moni näkee että algoritmi sortaa heitä, itse olen tyytyväinen. Sillä pieni yleisö takaa sen, että en joudu tavallaan miettimään yleisöä ja sen vaatimuksia. Voin sekoilla vapaammin, tehdä tyylirikkoja ja kokeellisempaa sisältöä.

[eräs heppu blogissaan 10.9.2021 julkaisemassaan merkinnässä Mad Respect]

[PS. Itse olen muuten omasta verkkoläsnäolostani täsmälleen samaa mieltä kirjoittajan kanssa.]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti