lauantai 4. helmikuuta 2017

S Vihailta

eräs tuttu nainen: "Katoitko muuten eilen vihailtaa ?"

minä: "en"

eräs tuttu nainen: "Tuli YLE:ltä"

minä: "ai"

eräs tuttu nainen: "en minäkään, unohdin koko asian."

minä "okei"

minä: "huomenna täällä pidetään vihailta"

eräs tuttu nainen: "okei"

minä: "muistelemme sitä kuinka Mestari kaikessa viisaudessaan on tehnyt tieteellisiä kokeita maahanmuuttajilla"

eräs tuttu nainen: "Kuulostaa Mengeleltä toi teksti."

minä: "joo"

minä: "päätin kerätä lisää myytinmurtajat-kuvia näytönsäästäjääni"

eräs tuttu nainen: "hyvä, katson niitä mielummin, kuin raajojen katkaisua spartacuksessa."

minä: "se ei ole ollut päällä aikoihin"

eräs tuttu nainen: "okei."
eräs tuttu nainen: "Käyn taas FV2:ssa"
minä: "okei"

[Tällaisen keskustelunpätkän kävin minä 3.2.2017 erään tutun naisen kanssa Facebookin pikaviestimessä. Mitä taas tulee tässä mainittuihin näytönsäästäjän versioihin, niin käytän Linuxissani sellaista näytönsäästäjää, joka näyttää ruudulla haluamiani kuvia. Vielä joitakin kuukausia sitten se pyöritti näytöllä tuhansia netistä imuroimiani kuvia Spartacus-tv-sarjasta (Spartacuksesta lisää täällä). Viime aikoina se on pyörittänyt pienempää määrää Myytinmurtajat-sarjaan liittyviä kuvia.]
[PS Blogieni lukijat tietävät, kuinka paljon minä rakastan hyvää suomen kieltä. Tässä näkemäsi teksti on kuitenkin epämuodollista keskustelua pikaviestimessä. Siinä en katso tarvitsevani esim. isoja kirjaimia.]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti