lauantai 26. helmikuuta 2022

M L Uutimissa ja minulla toistuu melko paljon

Olen äskettäin todennut julkaisuistani, että täällä Mullokala seikkailee -siteerausblogissani olen tavattoman paljon laittanut julkaistavaksi siteerauksia, jotka liittyvät Putinin Venäjän Ukrainaa vastaan suuntaamiin aggressioihin, mukaan lukien 24.2. Jeesuksen vuonna 2022 alkanut Putinin Venäjän avoin sota Ukrainaa vastaan.

Niinpä olen päättänyt yrittää olla jossain määrin uutispimennossa asian suhteen. Tämä on vaikeaa, sillä uutissisällöistä minä mieluiten luen ulkomaanuutisia. Ja kyllä ne uutiset nyt ahdistavatkin minua. Niin, televisiosta minä en uutisia nykyään katsokaan.

Pitää lukea pelkästään kotimaan- ja kulttuuriuutisia.

Mutta kerta kiellon päälle. 25.2. olin julkaissut nk. pääblogissani aiheeseen liittyen blogimerkinnän München, Ukraina ja Putin.

Voit myös niin halutessasi käydä lukemassa päivänpoliittisesta nopeasti kirjoitetusta blogistani Elämän julo piina hakusanalla "putin" merkintöjä, joissa minä vittuilen Putinille. Tosin viimeisin vittuilu on näköjään kirjoitettu 1.12.2021. Muilla hakusanoilla toki löytyy joitakin tuoreempiakin, mutta niitä en jaksa listata tähän. Oi, katso:

Putin on idiootti I

Myöhempi Post Scriptum: Tästä blogistani, kuten olen antanut ymmärtää, löytyy myöskin runsain mitoin samantapaista tavaraa. Oi, katso:

Putin on idiootti II

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti