tiistai 14. joulukuuta 2021

S Hyväarvoisten ihmisten myötätunnon laajuus on sydäntäsärkevää

Aina kun minua yritetään töniä pois kaduilta, menen sinne. Ainut muutos on se, että menen sinne luotiliivin kanssa. Se onkin potentiaalisesti ihan tarpeellinen varustus nykytilassa. Koska minun henki ja terveys ei kiinnosta, minulla on väärät mielipiteet. (Se muuten näkyy täälläkin; Kun tein aikanani blogauksen jossa kerroin minulla olevan syöpäepäilyn, sain totaalisen kuvan Lännen objektiivisen perusarvon vaikutuksen hyveellisten arvokonservatiivien käytöksessä. Samoin tekstit joissa olen kirjoittanut suisidaalisuudestani ovat olleet vastauksiensa empatiatasoltaan kiehtovia. Sellaisia vakavalla naamalla heittävät kaverit joiden puheissa yksi tärkein ja toistuvin uhka yhteiskunnassamme on moraalikato, arvotyhjiö, se että ihmisillä ei ole absoluuttista elämän arvoa jne.) Olen yksilö johon kohdistuva väkivalta olisi parempaa väkivaltaa.[...]

[Näin oli lausunut eräs heppu blogissaan 5.9.2021 julkaisemassaan merkinnässä Pride, ”hauska rikollisuus” ja miksi tarvitsemme enemmän sateenkaarilippuja.]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti