lauantai 26. kesäkuuta 2021

S Halla-aho siitä, miten eräät vastuunalaiset ovat ottaneet hänen ilmoituksensa puolueensa puheenjohtajuuden jättämisestä

1/4 Twitterin koko päivystävä punakaarti on eilen ja tänään huutanut: "Jussi, et saa luopua puheenjohtajuudesta!"

Minulla ei ollut aavistustakaan, että olen sillä suunnalla näin suosittu. Perussuomalaisetkin ovat ottaneet ilmoitukseni rauhallisemmin.

2/4 Merkillepantavaa on myös se, että vaikka tähän asti olen ollut sekavasti ja monotonisesti puhuva punastelija ja nieleskelijä, nyt saappaani ovat niin suuret, että KUKAAN ei pysty niitä täyttämään.

3/4 Ne, jotka 2017 olivat sitä mieltä, että PS:n kannatus romahtaa, jos minut valitaan pj:ksi, ovat nyt sitä mieltä, että PS:n kannatus romahtaa, kun luovun pj:n tehtävästä.

4/4 Erityismaininnan ansaitsee se arvio, että perussuomalaisia uhkaa luopumiseni myötä radikalisoituminen ja äärioikeistolaistuminen.

[Perussuomalaisten elokuun puoluekokouksessa paikkansa jättävä puheenjohtaja Jussi Halla-aho Twitterissä 22.6.2021.]

[I PS. Olin sanonut eräille tutuille Halla-ahosta, ettei tämä ole mikään toteemi, joka istuu paikallaan vaalikaudesta toiseen.]

[II PS. Olen eräiden tuttujeni kanssa tavannut nimittää Pohjois-Korean Kimien dynastiaa toteemeiksi.]

[III PS. Voit niin halutessasi käydä katsastamassa vuoden vanhan blogimerkintäni Jussi Halla-aho, suomalainen toisinajattelija.]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti