keskiviikko 5. elokuuta 2015

Monikulturismin kannattajan uskontunnustus

Tässä monikulturismin kannattajan uskontunnustus :

Minä vaadin, että maahani tuodaan aina vain enemmän ulkomaalaisia ihmisiä. Erityisesti minä haluan, että maahani tuodaan etnisesti ja kulttuurillisesti omasta kansastani ja kulttuurista poikkeavia ihmisiä. Tänne on saatava lisää ulkomaalaisia sen vuoksi, että se on kyseenalaistamaton itseisarvo. Suhtautuminen tähän kysymykseen määrittelee sen, onko ihminen hyvä vai paha. Ja jos ihminen valitsee tässä pahan, ei hän ole enää ihminen ensinkään.

Se, että maahani tuodaan näitä ihmisiä, on osoitus hyvyydestä ja sen kannattaminen osaltani todistaa, että nimenomaan minä olen hyvä ihminen. Ja koska minä olen hyvä ihminen, minä voin tuntea sekä älyllistä että moraalista ylemmyyttä toisia, huonompia ihmisiä kohtaan ja ylemmyyteni tunnustetaan uskonveljieni ja –sisarieni keskuudessa. Tämä on uskontoni suurin minulle antama lahja ja armo, sillä tiedän, että omilla henkilökohtaisilla kyvyilläni en tähän asemaan olisi koskaan päässyt. Nyt minun vain täytyy toistaa se, mitä minun halutaan toistavan. Se tekee minusta enemmän. Se tekee minusta viisaamman. Se tekee minusta paremman. Sillä kysehän on kuitenkin vain minusta ja egostani, joka on kyltymättömän nälkäinen.

Uskontoni antaa minulle myös mahdollisuuden tuntea kaunista ja puhdistavaa vihaa. Se antaa minulle mahdollisuuden vihata niitä, jotka eivät ole kanssani samaa mieltä. Se antaa minulle mahdollisuuden käyttäytyä öykkärimäisesti heitä kohtaan. Sillä minun vihani on oikeutettua vihaa. Vain oikeauskoisilla on oikeus vihaan.

Ja minä olen oikeauskoinen. Ja pidän totisesti huolen, että kaikki sen huomaavat.

[Yrjöperskeles-blogin merkinnässä Yhdestoista ymmärrysharjoitus – eli uusi uskonto ja kiveen hakattu hyvyyden määritelmä oli julkaistunut muun ohella tämä tekstisikermä.]

2 kommenttia:

  1. Anonyymi5/8/15 17:27

    Muuten hyvä mutta possessiivimuodot kuten "maatani" ovat selvää natsismia sillä sehän viittaa siihen että maa ei olisi vaikkapa somalien.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet oikeassa. Ehkä pitää vinkata asiasta Ykälle.

      Poista