perjantai 28. elokuuta 2015

Immonen, Immonen, Immonen ilkeällä Hommaforum-keskustelupalstalla {S}

Olisiko Immonen saanut mitään kohua tai ilmiötä aikaiseksi kertomalla mielipiteensä ns. asiallisesti ja sivistyneesti? Mikä edes on asiallista ja sivistynyttä? Toisaalta mahtipontinen ja runollinen esiintulo ei sisältänyt mitään asiatonta.

Pyydän edelleen jokaista tutustumaan työväen taistelulauluihin. Niissä on suoria kehoituksia veren vuodattamiseen ja taistoon. Ketä vastaan?? Niitä verilauluja lauletaan demarien puoluekokouksissa ja vapputapahtumissa vieläkin joka vuosi. Mikä tekee vasemmiston väkivaltaa tihkuvista sanoituksista parempaa? Se on juuri se sama, mikä tekee vasemmiston väkivallastakin parempaa.

Entä jos Immonen olisi facettanut; "olen tätä mieltä, että monikulttuurisuus ei ole välttämättä rikkaus mutta toisaalta...", elikkäs samaa settiä jota olen nähnyt jo vuosikymmeniä. Olisiko johtanut mihinkään? Se ei johda mihinkään edelleenkään. Kukaan ei välitä p a s k a a k a a n kauniista sanoista ja pikku ulostuloista!

Persujen näkyvimmät hahmot ovat olleet Toni Halme, Tri. Halla-aho, Hakkarainen, Hirvisaari, Tynkkynen ja nyt Immonen. Nämä miehet ovat antaneet vastarinnalle kasvot. He ovat herättänee punaisen pedon vihan. Heidät on lynkattu moneen otteeseen, maine on tahrittu ja heitä on vihattu armotta. Nämä MIEHET ovat laittaneet likoon itsensä. Nämä miehet ovat olleet ja ovat edelleen rohkeita.

Mitä minä voin sanoa tehneeni? Minä supisen ja lässytän. Minä en uskalla sanoa mitään, koska minulle on uskoteltu, että olen sivistymätön jos sanon mitään. Minut on nujerrettu sivistyneesti... Enää en vaikene!

[nimimerkki "jellona" 26.8.2015 ilkeän Hommaforum-keskustelupalstan ketjussa
2015-08-26 SU: Tuumaustunti klo 10: "Tapaus Immonen laitetaan nyt pakettiin"]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti