torstai 15. lokakuuta 2015

Minä nettisivujeni ulkonäöllisen rakenteen muuttamisesta

Kun olen nettisivujeni taiton toteuttanut traditionaalisesti ja varsin vanhanaikaisesti taulukon ja sen solujen avulla, joissa kaikissa on oma taustakuvansa, niin olen aina välillä huomannut, että olen sivuja muokatessa onnistunut tuhoamaan osan jonkin sivun rakenteista. Ja sitten ao. sivu näyttää aika tyhmältä. Eilen huomasin, että useampi sivu on jo tällä tavalla mennyt "rikki". Päätin, etten jaksa ruveta korjaamaan jokaista tällaista sivua.

Päätinkin sen sijaan kehittää uuden ja vähemmän helposti rikki menevän rakenteen sivustolleni. Viime yöstä menikin jokunen tunti siinä, että opiskelin hieman lisää CSS-tyylisäännöstön ihmeitä, ja rakentelin uutta konseptia.

Nyt olen saanut aikaiseksi jo jotain. Vielä menee kehittelyssä jonkin aikaa, mutta jos hyvin käy, niin ensi viikon alussa on jo uusi ilme Tom Kärnän SUO:ssa. En saa hommaa tehtyä loppuun mitenkään nopeasti, koska joudun joka ikisen sivun muokkaamaan uusiksi erikseen, ja sivuja on paljon.

[Tom Kärnä 15.10.2015 nettisivuistaan]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti